بهترین دانشگاه های جمهوری چک

خانهاخباربهترین دانشگاه های جمهوری چک

دانشگاه چارلز

Charles University بالاترین رتبه (رتبه پنجم) را در بین دانشگاه های جمهوری چک در رتبه بندی EECA دارد. این دانشگاه در سال ۱۳۸۴ توسط امپراتور چارلز چهارم تأسیس شده و در حال حاضر با ۱۷ دانشکده و ۴۹۲۰۰ دانشجو بزرگترین دانشگاه چک است. دانشگاه چارلز در سایت رتبه بندی QS، جایگاه ۲۶۰ را داشته و حدود ۹۰۰۰ دانشجوی بین المللی دارد.

دانشگاه فنی چک در پراگ

Czech Technical University در سال ۱۷۰۷ میلادی در پراگ تأسیس شده و پس از دانشگاه چارلز، دومین دانشگاه بزرگ و قدیمی جمهوری چک است. در رتبه بندی EECA این دانشگاه در جایگاه هشتم قرار دارد و با بیش از ۸ دانشکده در ۱۰۰ رشته تحصیلی، دانشجو می‌پذیرد. دانشگاه فنی چک در سایت رتبه بندی QS، جایگاه ۴۳۲ را داشته و حدود ۲۵۰۰ دانشجوی بین المللی دارد.

دانشگاه ماساریک

Masaryk University دومین دانشگاه بزرگ دولتی کشور چک است که در شهر برنو و در سال ۱۹۱۹ تأسیس شده است. این دانشگاه در حال حاضر در رتبه هفتم EECA قرار دارد. دانشگاه ماساریک دارای ۹ دانشکده و ۳۶۰۰۰ دانشجو است که از این میان حدود ۱۹۰۰ نفر آن‌ ها دانشجوی بین المللی هستند. دانشگاه ماساریک چک در سایت رتبه بندی QS، جایگاه ۵۳۱-۵۴۰ را دارد.

دانشگاه صنعتی برنو

Brno University of Technology در سال ۱۸۹۹ میلادی در شهر برنو تأسیس شده و در جایگاه نوزدهم EECA قرار دارد. این دانشگاه با ۸ دانشکده در حال حاضر حدود ۲۲۰۰۰ دانشجو دارد که از این میان حدود ۱۵۰۰ نفر آن ها دانشجوی بین المللی هستند. دانشگاه صنعتی برنو چک در سایت رتبه بندی QS، جایگاه ۶۵۱-۷۰۰ را دارد.

آدرس

دفتر ونک:خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک، پلاک 2475، واحد 8
ایمیل: info[at]kariran.org
تلفن تماس: 02188651486

نماد الکترونیکی

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.